Мама и Бебе Форуми
Уважаеми потребители,
Архив !!!
Страницата, която търсите се намира на следния адрес:

http://www.mamaibebe.com/forums/viewtopic.php?t=5343&postdays=0&postorder=asc&start=45



Kak тренирах днес?
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Мама и Бебе Форуми -> Здраве и Спорт
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
stefania_K
Жител на Mamaibebe


Регистриран на: 17 Апр 2007
Мнения: 3510
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря Окт 10, 2007 11:14 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Май съм от най-сериозните!Няма ли кой да сев включи и да се похвали.Аз днес направих 6 км/кардио/ на велото.От 11/2 седмици карам всеки ден!





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Поци
Редовен


Регистриран на: 11 Юли 2007
Мнения: 68
Местожителство: Лудницата

МнениеПуснато на: Сря Окт 10, 2007 6:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Абе аз всеки ден тренирам,но не пиша Laughing
Днес,ръце(бицепс,трицепс)+пътека -30 мин
Вечер-30 мин колело+30 мин обръч+10мин въже Wink





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Поци
Редовен


Регистриран на: 11 Юли 2007
Мнения: 68
Местожителство: Лудницата

МнениеПуснато на: Чет Окт 11, 2007 11:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Започвам и аз да пиша Wink
Днес-гърди+20мин пътека





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
MISTIKA
Жител на Mamaibebe


Регистриран на: 19 Юли 2007
Мнения: 1173

МнениеПуснато на: Пет Окт 12, 2007 11:11 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И АЗ ВСЕКИ ДЕН ТРЕНИРАМ,НО НЕ ПИША Wink ...ПО ДЕЦАТА Cool ЕТО ТАКА:





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Поци
Редовен


Регистриран на: 11 Юли 2007
Мнения: 68
Местожителство: Лудницата

МнениеПуснато на: Съб Окт 13, 2007 12:04 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес-ръце+пътека 30 мин Wink





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Поци
Редовен


Регистриран на: 11 Юли 2007
Мнения: 68
Местожителство: Лудницата

МнениеПуснато на: Пон Окт 15, 2007 4:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес-гръб+трапец+30 мин пътека Wink
Продължавам монолога Very Happy





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
karolin
Сериозен


Регистриран на: 01 Ное 2007
Мнения: 141
Местожителство: love4

МнениеПуснато на: Вто Ное 06, 2007 3:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

сутринта правих коремни преси и упражнения за дупето. за съжаление не ми остана време за цялата програма (ако си бях направуила всички упражнения нямаше да имам време за закуската new 070914). иначе ходя около час на ден пеш, през останала част от деня съм в офиса и движенията ми се свеждат до ходене до копирната машина и тоалетната (евентуално). new





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
baby_188
Жител на Mamaibebe


Регистриран на: 31 Май 2007
Мнения: 5689
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Вто Ное 06, 2007 4:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

karolin какви упражнения правиш за дупето?
Хайде кажи каква ти е програмата за деня?





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
karolin
Сериозен


Регистриран на: 01 Ное 2007
Мнения: 141
Местожителство: love4

МнениеПуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

тази програма включва пет упражнения. видях я преди няколко години в един вестник. не я правя постоянно, но като изпълнявам тези упражнения забелязвам, че тялото ми се оформя добре (без да е необходимо да ходя на фитнес). то така без картинки малко трудно ще обясня, но ще пробвам:
1. заставаш права с разтворени карака. изправяш гърба, стягаш дупето и мискулите на краката, ръцете напред за равновесие. започваш бавно да клякаш, докъдето можеш и бавно да се изправяш. аз правя 3 серии по 15 повторения. важно е да си стегната.
2. коремни преси - със свити в коленете крака, леко под ъгъл. краката стоят в статично положение, а торса извиваш на ляво - 15 повтотения, на дясо - 15 повторения и напред - 15 . правя го около 4-5 пъти, колкото мога.
3. заставаш на колене, като ръката от пръстите до лактите е подпряна на пода. единият крак го вдигаш мах нагоре, така че да усетиш напрежение в дупето. пак трябва да си стегната. 15 повторения с всеки крак. общо 3 серии.
4. заставаш права. краката за разтворени, като единият е пред другият. ръцете са свити на юмрук, близо до тялото. започваш пружиниране с крака, който е отпред, 15 пъти, после с другия и така пак 3-4 серии.
5. това е за гърдите. разкрачен стоеж, ръцете са пред гърдите, дланите са докостани една в друга като за молитва. натискаш дланите една в друга и отпускаш. така 20 пъти. пак 3-4 сериики.
дано да съм помогнала и да не се претрепете нещо, докато правите упражнениета, че не знам дали съм обяснила хубаво 070914 Успех на тези, които ще пробват! new





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
baby_188
Жител на Mamaibebe


Регистриран на: 31 Май 2007
Мнения: 5689
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Вто Ное 06, 2007 7:21 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

karolin много ти благодаря!
Много добре си обяснила.Аз съм решила да започна да правя упражнения;но не си бях изготвила програма.Затова попитах.Събирам идеи за упражнения и които ми допаднат ще ги правя и аз.





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
baby_188
Жител на Mamaibebe


Регистриран на: 31 Май 2007
Мнения: 5689
Местожителство: sofia

МнениеПуснато на: Пет Ное 09, 2007 7:14 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз от 2 дни правя коремни преси.
Вчера направих 4 повторения по 10 коремни преси.
А днес 4 повторения по 20 коремни преси.





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
snejanav
Отличник


Регистриран на: 20 Сеп 2007
Мнения: 214
Местожителство: CHUMEN

МнениеПуснато на: Чет Ное 15, 2007 1:49 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Laughing ПУСКАМ СИ МУЗИКАТА ,СЛАГАМ АЛЕКС НА ЛЕГЛОТО ДА МЕ ГЛЕДА И СИ ПРАВЯ АЕРОБИКА 1 ЧАС Laughing Laughing Laughing ГОТИНО А В ДОМАШНИ УСЛОВИЯ ХЕМ ЗАБАВНО ХЕМ И ДЕТЕТО СЕ КЕФИ





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Имар
Редовен


Регистриран на: 25 Ное 2007
Мнения: 48
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Яну 13, 2008 2:54 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте трениращи,имам едно въпрос4е към вас.Купих си кростренажор,но в момента съм бременна в по4ти 14-та седмица и незнам дали е позволено да се ка4вам по малко на него или трябва да из4акам,да родя и тогава.Запознат ли е някой с това 070914





го^re
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Мама и Бебе Форуми -> Здраве и Спорт Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Страница 4 от 4

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
www.mamaibebe.com